پرستار سالمند در شرق تهران
پرستار سالمند در شرق تهران

اگر نگران مراقبت از عزیز خود هستید ممکن است برای شما دشوار باشد که یک نگهدار سالمند در نزدیکی محله ی زندگی خود بیابید. همیشه پیدا کردن یک نگهدار سالمند در منزل آسان نیست. گاهی در این میان احساسات شما نیز تحت الشعاع قرار گرفته و اعتماد به یک فرد غریبه کمی سخت می شود. این بی اعتمادی ها در مورد عدم توانایی نگهدار سالمند بی مورد نیست.  این مهم است که سالمند شما در محیطی بی خطر، ایمن و مستقل زندگی کند در حالی که اطمینان دارید نگهدار او مهمترین نیازهای سالمند شما به وقت و بدون تاخیر انجام می دهد.

نگهدار سالمند در منزل شمال تهران:

برای کسانی که به استخدام نگهدارسالمند درمنزل فکر می کنند نه تنها امنیت سالمند و صلاحیت نگهدار سالمند اهمیت دارد بلکه دسترسی هر چه سریعتر به سالمند نیز برای آن ها مهم است. نزدیک بودن منزل نگهدار سالمند به محل زندگی شما مزایای زیادی را به همراه دارد. این امر کمک می کند تا ساعت کاری نگهدار سالمند با خواسته ی شما بیشترین تطابق را داشته و نهایت استفاده را از نگهدار سالمند در منزل خود ببرید.

نگهدار سالمند در شمال تهران:

موسسه‌ی نگهداری از سالمند مه چهرگان با در نظر گرفتن منطقه ی شما در شمال تهران، نزدیکترین پرستار سالمند در شمال تهران را به منزل شما اعزام خواهد نمود تا در شرایط ضروری نیز بتوانید از حضور پرستار سالمند در منزل بهره مند شوید.

موسسه‌ی پرستاری از سالمند مه چهرگان، بزرگترین و معتبرترین مرکز نگهداری از سالمندان در تهران می باشد. نگهداران اعزامی از سوی این موسسه تمامی تائیدیه های مربوطه را اخذ نموده و قیمت پرستار سالمند مطابق با مصوبات وزارت دولتی می باشد.

مناطق اعزام پرستار شمال تهران

  • نگهدار سالمند در تجریش
  • نگهدار سالمند در بلوار ارتش
  • نگهدار سالمند در چیذر
  • نگهدار سالمند در قیطریه
  • نگهدار سالمند در دزاشیب
  • نگهدار سالمند در میرداماد
  • نگهدار سالمند در نیاوران
  • نگهدار سالمند در ولنجک
  • نگهدار سالمند در پاسداران

مراحل استخدام پرستار سالمند:

مراحل استخدام نگهدار سالمند به این نحو است که شما با تماس با موسسه ی مه چهرگان و در خواست نگهدار اقدام به ثبت سفارش می کنید. مشاوران موسسه مطابق با درخواست و نیاز شما، نگهداری به منزل اعزام نموده تا پس از مصاحبه و کسب رضایت کارفرما ، توافقات لازم بین نگهدار و کارفرما انجام گیرد. عقد قرارداد زیر نظر موسسه ی نگهداری از سالمند صورت گرفته و در طول مدت فعالیت نگهدار سالمند، ارزیابی مداوم از نحوه ی عملکرد نگهدار سالمند توسط موسسه انجام می گیرد.

رضایت مندی کارفرما به هر نحوی باید حاصل شود. از این رو تعویض نگهدار سالمند در هر زمانی به درخواست کارفرما و صلاحدید موسسه قابل اجرا خواهد بود.