سالمندان ممکن است در سنین بالا دچار برخی از بیماری ها چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی بشوند. به طوری که نیاز به یک نگهدار سالمند داشته باشند. نگهداری که بتواند در راستای بهبود سالمت سالمند اقدامات موثری را به کار بگیرد و نگذارد خطری سلامت سالمند بیمار را تهدید نماید.

حال با در نظر گرفتن وضعیت جسمی و روحی سالمند بیمار، باید بهترین خدمات را برای سالمند انتخاب کرد. سالمندانی که دچار بیماری می شوند خودشان قدرت تشخیصشان را از دست می دهند و این شما هستید که باید برای سالمند یک نگهدار خوب استخدام کنید.

همواره نگرانی هایی راجع به رفتار نگهدار سالمند با سالمند برای اطرافیان وجود داشته و دارد. هر چه نگهدار سالمند با دقت بیشتری انتخاب شود این نگرانی ها نیز به همان میزان کمتر خواهد شد.

هنگامی که شما عضوی از خانوادتان دچار مشکل شده است ممکن است برایتان سخت باشد که تمام امور مراقبتی سالمند را خودتان انجام دهید. حتی اگر بتوانید بیشتر وقت خود را صرف مراقبت کنید، زمانی وجود خواهد داشت که از لحاظ جسمی برای نیرویی برای رفع نیازها و خواسته های مورد علاقه ی خود نداشته باشید. در این زمان، عاقلانه است که از یک موسسه ی خدماتی نگهداری سالمند در منزل بهره بگیرید.

نکاتی برای انتخاب نگهدار سالمند:

برای انتخاب بهترین خدمات نگهداری سالمند در منزل بهتر است پس از تماس با موسسه از حرفه ای بودن پرسنل آن اطمینان حاصل کنید.

از رفتار پرسنل آنجا می توان تا حدودی به مسئولیت پذیری آن ها پی برد. پس از آن تصمیم بگیرید که چه نوع مراقبت هایی نیاز دارید.آیا شما به کمک پزشکی یا غیر پزشکی یا ترکیبی از هر دو احتیاج دارید؟

مطالعه کنید!  نگهداری از سالمند با بیماری قلبی طبق شرایط بیمار

پرس و جو در مورد چگونگی استخدام و آموزش کارکنان موسسه:

جویا شوید کارکنان  چگونه پرسنل خود را پیدا می کنند؟ چه نوع بررسی های بر روی سوابق کاری آن ها انجام می شود؟کارکنان چقدر آموزش دریافت می کنند؟ آیا کارمندانشان مسائل پزشکی یا غیر پزشکی را می دانند؟

در همان ابتدا بدانید که چند ساعت در روز خدمات مراقبت از سالمند را به شما ارائه می دهند.

ارتباطات، کلیدی برای بهترین خدمات نگهداری است.

نگهدار سالمند باید بتواند به خوبی با سالمند شما ارتباط برقرار کند. از این رو برای دانستن این مطلب بهتر است از آنها درخواست کنید که یک نگهدار به منزل شما اعزام کنند. از موسسه بپرسید که د رصورت بروز مشکل تا چه انداره پاسخگو هستند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!