چطور با پرستار کودک مصاحبه کنیم؟

نگهداران جوان زیادی این روزهای به شغل نگهداری از کودک روی آورده اند که علاقمند به نگهداری از کودک شما و آینده ی شغلی خود هستند. هرکدام از این نگهداران جوان دارای مهارت ها و خلقو خوی متفاوتی می باشند. مسلما اعتماد به یک نگهدار کودک بدون ارزیابی او در روز مصاحبه کار اشتباهی است. پس شما والدین باید خود را به خوبی برای روز مصاحبه آماده کنید. ما برای شما مهمترین پرسش و پاسخ هها در روز مصاحبه با پرستار کودک را آماده کرده ایم.

از خودتان بگویید:

ازنگهدار کودک بخواهید که از خودش، تجربیاتی که در زمینه ی نگهداری از کودک داشته و نقاط ضعفی که در این زمینه دارد بگوید. از او بپرسید مهارتش در پرستاری از کودک در چه سنی از کودکان بیشتر است. البته اگر هنوز کودک شما را ندیده است.

چه مدارکی در زمینه ی نگهداری از کودکان کسب کرده اید:

مسلما استخدام یک نگهدار که از علاوه بر داشتن تجربه از دانش کافی در نگهداری از کودکان برخوردار است بهتر می باشد. دوره های آموزشی مهمی که برای نگهداران کودک برگزار می شود دورهای آموزشی کودک یاری و کمک های اولیه می باشد. نگهدارانی که این مدارک را داشته باشند بخوبی با روحیه ی کودکان و نحوه ی برقراری ارتباط با آن ها آشنا بوده و در صورت بروز حوادث ناگوار آن را مدریت می کنند.

جنبه ی مهم نگهداری از کودک چیست؟

این سوال می تواند تجربیات پرستار کودک را به چالش بکشد. پاسخ به این سوال می تواند با جمله ی تجربه ی من به عنوان یک نگهدار کودک به من نشان داده… جنبه ی مهم در نگهداری از کودک داشتن درک و صبر، اهمیت حس اعتماد و تلاش برای ارتقاء رشد جسمی و ذهنی کودک در محیطی آرام و بدور از استرس شروع شود.

مطالعه کنید!  مراقبت از کودک تازه متولد شده

چرا شما از نگهداری از کودک لذت می برید:

پاسخ این سوال از جانب نگهدار کودک می تواند شامل موفقیت های پرستار کودک از تجربیات قبلی که داشته است باشد.

شما چه چیزی را از شغل نگهداری کودک دوست ندارید:

معمولا پرستاران کودک از همه چیز شغل خود راضی نیستند. این شغل هم مانند شغل های دیگر سختی هایی را هم به همراه دارد. معایب این شغل از نظر نگهدار کودک می تواند بدهنی و بی احترامی والدین کودک، فقدان ارتباط مناسب با والدین کودک، انتظارات بیش از اندازه والدین و سوء تفاهم های رایج می باشد.

نگهدار کودک
نگهدار کودک

مركز نگهداري و مراقبت از کودک، سالمند،بیمار در منزل مه چهرگان با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی 24 ساعته به شما و عزیزان شما می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *